مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

گل دوم استقلال به هوادار با ۱۲ بازیکن| نتیجه تغییر می‌کند؟

  • کد خبر: ۹۸۱۸۸
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
  • ۱
گل دوم استقلال به هوادار با ۱۲ بازیکن| نتیجه تغییر می‌کند؟
گل دوم استقلال در شرایطی به ثمر رسیده که به گفته کارشناسان داوری استقلال ۱۲ بازیکن در میدان داشته است. این موضوع ممکن است درنتیجه این بازی تغییراتی ایجاد کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، لحظه‌ای که استقلال دروازه هوادار را باز کرد ۱۲ نفره بود. این موضوع را حیدرسلیمانی، کارشناس داوری فوتبال مطرح کرده است. او می‌گوید: «در این صحنه اتفاقی افتاد که مرا یاد بازی سال گذشته سایپا و پیکان انداخت. همان مسابقه‌ای که پیکان از شش تعویض استفاده کرد و بازیکن تعویضی ششم ثانیه‌هایی در زمین بود. در دیدار هوادار و استقلال هم امیرحسین حسین‌زاده که ثانیه‌هایی پیش از گل مطهری از زمین بیرون آمد، لحظه به ثمر رسیدن گل مطهری در گوشه محوطه جریمه تیم هوادار حضور داشت.

حتی زمان به ثمر رسیدن گل، دو متر در زمین است و همراه با هم تیمی‌هایش خوشحالی می‌کند. حسین‌زاده پس از تعویض نزدیک به ۱۵ ثانیه در زمین بود و اکنون کمیته انضباطی باید این بحث را بررسی کند، زیرا استقلال در زمان زدن گل ۱۲ نفره بود. داور باید ضمن کارت زرد نشان دادن به حسین‌زاده، گل را مردود می‌کرد که این کار را انجام نداد.»

سلیمانی ضمن طرح این موضوع که ممکن است در نتیجه بازی استقلال و هوادار اختلال ایجاد کند، به خطای بازیکن استقلال به هنگام زدن گل دوم نیز اشاره دارد: «جدا از این تخلف، گل دوم استقلال باید به دلیل خطای رمضانی روی مدافع حریف مردود می‌شد. اگر روی بازیکن هوادار خطا نمی‌شد، مطهری نمی‌توانست به راحتی ضربه سر بزند. در صحنه‌ای هم که سیاوش یزدانی، توپ دوم را وارد محوطه جریمه استقلال کرد، علی اصغر مومنی باید به سود هوادار پنالتی می‌گرفت. در قانون به صراحت آمده اگر بازیکن از هر نقطه فعال بازی، شیء خارجی را به طرف محل درگیری بازی ارسال کند، از همان نقطه باید ضربه آزاد مستقیم زده شود. اینجا هم توپ دوم مانند هر شیء خارجی دیگری مثل قلم بند یا کفش به درون زمین ارسال شده است. داور هم باید درون محوطه جریمه استقلال، اعلام ضربه مستقیم و پنالتی می‌کرد.» حالا باید دید که آیا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این ماجرا ورود خواهد کرد یا خیر؟! آیا احتمال تغییر نتیجه وجود دارد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
0
0
اینجوری میخوان قهرمان بشن. زرشک
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->